
ZAVIČAJ DUHA - literarni natječaj
Pazinski kolegij-klasična gimnazija Pazin s pravom javnosti od ove je školske godine službeno uključena u projekt zavičajne nastave u Istarskoj županiji. Našu školu predstavljale su učenice Angelica Damijanić, Sandra Buršić, Antonia Marić, Sonja Maretić i Ema Terlević.
Ovogodišnji projekt nazvali su Zavičaj duha.
Uz ostale sadržaje, proveden je i literarni natječaj čija je tema bila:
Duhovna ekologija našeg prostora – djedovski temelj za sadašnji i budući ponos i ispravno vrednovanje života (mons. Antun Hek)
Svojim literarni radovima našu su školu predstavile učenice Angelica Damijanić, Sandra Buršić, Antonia Marić i Sonja Maretić iz 2. c razreda te Ema Terlević iz 4. c razreda:
Angelica Damijanić (2. c razred): ˝Ljepota nekadašnjeg života˝
Sandra Buršić (2. c razred): ˝Lipota mojega kraja˝
Antonia Marić (2. c razred): ˝Balun˝
Sonja Maretić (2. c razred): ˝Što meni znači glazba?˝
Ema Terlević (4. c razred): ˝Smo načinili kažun˝
Literarni radovi prispjeli su na literarni natječaj 15. ožujka 2017., a 31. ožujka obaviješteni smo da je na provedenom literarnom natječaju naša učenica Angelica Damijanić osvojila 1. nagradu (tablet), a Ema Terlević podijelila je treće mjesto i treću nagradu s učenicom pulske Ekonomske škole, Barbarom Kalister.
Dolores Petrinić, dr.sc.
Angelica Damijanić, 2.c: Ljepota nekadašnjeg života
Ema Terlević, 4.c: Smo načinili kažun
Sandra Buršić, 2.c: Lipota mojega kraja
Sonja Maretić, 2.c: Što meni znači glazba?
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Dnevni tisak | ![]() |
| • Večernji list |
| • Jutarnji list |
| • Glas Istre |
| • Barkun |
Pretraživači | ![]() |
Zabava | ![]() |
| • Youtube |
Informacije za školo... | ![]() |
Korisne informacije | ![]() |
Školska administraci... | ![]() |
| • E-Matica |
Projekti i razmjena | ![]() |